va aflati aici:
Home > Economie > În anul 2020 compania Glovo se va extinde și în Galați

În anul 2020 compania Glovo se va extinde și în Galați

În linie cu strategia de a se extinde în toate regiunile urbane cu peste 200.000 de locuitori, Glovo (principalul concurent al lui Uber Eats), îşi continua expansiunea. Primele două oraşe în care se va extinde în 2020 vor fi Galaţi şi Brăila.

Livrare produse cu biciletaGlovo este o aplicație care încearcă să livreze orice cu ajutorul scuterelor, bicicletelor sau mașinilor. În aplicaţie există categorii predefinite de unde utilizatorii pot alege în funcţie de ce îşi doresc să comande – Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie sau Băuturi.

În plus, prin butonul “Orice”, utilizatorii pot comanda orice doresc din oraşul lor, precum obiecte decorative sau echipament sportiv de la magazinul preferat, cu condiţia sa se încadreze în dimensiunile cutiei Glovo şi să nu depăşească 9 kg.

Categoria “Curier” este folosită pentru a trimite în mai puțin de o oră  pachete sau plicuri în oraș, respectând dimensiunile menționate. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți pentru ora de sport etc.

Glovo a fost fondat în 2015 în Barcelona și a început să crească puternic în 2017. Atunci s-a semnat un parteneriat important în Spania și direcția companiei s-a mutat către mâncare. Până atunci încercau să nu atingă zona de food, dar acolo au fost căutările. Au primit multe investiții și primele extinderi au fost în America Latină: Brazilia, Argentina, America Centrală.

Ulterior s-au extins în Europa de Est. În primul val de extindere au fost Bucureștiul (anul 2018), dar și Istanbul, Cairo și Casablanca. În cei 4 ani de existență, startup-ul spaniol a obținut investiții totale de 488 de milioane de dolari.

Citește și Computaris România: 47 milioane de lei cifră de afaceri estimată pentru 2019

În decembrie 2019, Glovo a ajuns la statutul de unicorn, anunțând că a depășit valoarea de 1 miliard de dolari, după ce a obținut atunci o nouă investiție de 150 de milioane de euro.

Principalele criterii după care alegem în ce oraş ne extindem sunt dimensiunea acestuia şi puterea de cumpărare, urmate de câţi parteneri potenţiali există, cât de uşor putem găsi curieri şi cât de repede găsim o persoană care să administreze oraşul respectiv.

Victor Răcariu, Director General Glovo România

Astfel, din 2020 locuitorii din Brăila şi Galaţi vor avea acces la orice din oraşul lor chiar de la ei de acasă, produsele fiind livrate rapid direct la uşă. Pentru a facilita această promisiune, Glovo a încheiat parteneriate cu restaurante locale şi lanţuri naţionale, magazine de cosmetice, florării şi supermarketuri care sunt deja listate în aplicaţie sau vor fi listate în următoarea perioadă, au arunțat reprezentanții Glovo România citați de BURSA.RO și CAPITAL.RO.

ÎN 2020: Glovo se extinde în noi oraşe

În linie cu strategia de a se extinde în toate regiunile urbane cu peste 200.000 de locuitori, Glovo, îşi continua expansiunea, primele două oraşe în care se va extinde în 2020 fiind Galaţi şi Brăila, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.

Glovo continuă expansiunea. Compania va face livrări în două noi orașe

După București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad și Ploiești, Brăila și Galați sunt cele mai noi orașe în care Glovo își extinde operațiunile anul acesta.

Glovo spune că valorează peste 1 miliard de dolari, după o nouă investiție în 2019

Aplicația de livrări de mâncare și alte produse Glovo, prezentă și în România, a obținut, joi, o nouă investiție de 150 de milioane de euro, iar acum startup-ul susține că valorează peste 1 miliard de dolari, potrivit Venturebeat.com.

 

Comentează folosind identitatea Facebook

Comentează folosind formularul de contact

Lasă un răspuns

Top