va aflati aici:
Home > Economie > Moldova fără infrastructură

Moldova fără infrastructură

Galațiul ține topul, în 2 decenii, orașul pierzând aproximativ 80000 de locuitori. Pe care îi regăsim în occident și orașele din Ardeal, de exemplu în Brașov există cartiere cu blocuri ocupate de gălățeni. Situația este tragică și atât timp cât nu se va dezvolta infrastructura, nu sunt șanse de schimbare. Legat de conexiuni, navale de data aceasta, la Galați a decăzut și activitatea portuară, există un proiect de revitalizare în acest sens prin construirea unui terminal de containere în Port Bazinul Nou, având în vedere că acest port este conectat și feroviar pe ecartament larg cu Republica Moldova, Ucraina și Rusia. Dar discutăm tot despre un proiect, ce a primit și o finanțare europeană, dar lucrările sunt în așteptare. Podul de la Brăila ce se construiește, legat cu autostrada ce ar străbate Moldova, ar reprezenta conectarea cu Dobrogea și portul Constanța pe cale rutieră. Este vital pentru regiune, scrie BOGDAN-RADU BRÂNZAN într-un articol publicat pe blogul ASOCIAȚIEI GALAȚI, ORAȘUL MEU.

Moldova fără infrastructură – GalatiOrasulMeu

Moldova este deconectată de restul țării. Ceea ce o menține neatrăgătoare pentru investitori, distanțele de parcurs pe șoselele înguste, cu o viteză medie de 60-70 km/h, străbătând sate și localități, fiind foarte mari, iar timpul de parcurgere extrem de lung. Două autostrăzi care ar străbate regiunea istorică de la nord la sud, spre capitală, și …

Comentează folosind identitatea Facebook

Comentează folosind formularul de contact

Lasă un răspuns

Top