va aflati aici:
Home > Actualitate > Galaţi: Call center pentru persoanele autoizolate sau în carantină, dar şi pentru cele vulnerabile

Galaţi: Call center pentru persoanele autoizolate sau în carantină, dar şi pentru cele vulnerabile

La nivelul Prefecturii Galaţi, cu ajutorul voluntarilor Urban Volunteer Search And Rescue – UVSAR, s-au creat două centrale tip call center. Primul call center este pentru persoanele autoizolate sau în carantină care sunt verificate, dar care pot să spună şi ce probleme au, iar al doilea este pentru cei vulnerabili. „Am înfiinţat un call center pentru persoanele care fac parte din grupele de risc, aici mă refer la persoanele în vârstă, persoane care nu au membri ai familiei ce le pot procura alimente“, a explicat prefectul judeţului Galaţi, Gabriel Avrămescu. Numărul de telefon unde pot cere ajutor persoanele vulnerabile este 0755-116.633. Prefectul judeţului Galaţi, ca şi celelalte autorităţi, face un apel la calm, dar şi la voluntarii care ar putea să ajute foarte mult autorităţile în aceste zile, relatează MONITORUL DE GALAȚI.

Galaţi: Call center pentru persoanele autoizolate sau în carantină, dar şi pentru cele vulnerabile – Monitorul de Galati – Ziar print si online

La nivelul Prefecturii Galaţi, cu ajutorul voluntarilor Urban Volunteer Search And Rescue – UVSAR, s-au creat două centrale tip call center. Primul call center este pentru persoanele autoizolate sau în carantină care sunt verificate, dar care pot să spună şi ce probleme au, iar al doilea este pentru cei vulnerabili.

Comentează folosind identitatea Facebook

Comentează folosind formularul de contact

Lasă un răspuns

Top