va aflati aici:
Home > Politica > Câți bani au cheltuit pentru reclame pe Facebook candidații la prezidențiale

Câți bani au cheltuit pentru reclame pe Facebook candidații la prezidențiale

Deși campaniile plătite de pe Facebook au început cu mult înainte, lupta s-a intensificat în ultima lună. În ultimele 30 de zile ne-au adus fel și fel de postări sponsorizate pe Facebook, fie că ne convine sau nu ca news feed-ul să ne fie invadat de războaiele politice dintre Putere și Opoziție. Iar cine zice că postările n-au legătură cu alegerile este pur și simplu naiv. Așadar, hai să vedem câți bani au cheltuit partidele politice pentru aceste postări în ultima lună. Putem încadra aceste eforturi financiare la categoria „poftim, (și) aici sunt banii dumneavoastră”.

Astfel, candidații pentru fotoliul de la Cotroceni au reușit să cheltuiască, în total, cu 30 de zile înainte de startul oficial al campaniei aproximativ 879.017 RON, adică echivalentul a 184.738 euro. Puțin sub 200 de mii de euro. Cu ce folos, asta vom vedea la alegeri, informează HOTNEWS.

Câți bani au cheltuit pentru reclame pe Facebook candidații la prezidențiale, până la startul oficial al campaniei electorale

​Campania electorală pentru alegerile prezidențiale începe oficial astăzi. 14 candidați au reușit să strângă numărul necesar de semnături pentru a participa la cursa pentru Cotroceni. Cum promovarea agresivă în online a candidaților a început însă cu cel puțin o lună înainte, am fost curios să văd câți bani a cheltuit fiecare pe Facebook.

Comentează folosind identitatea Facebook

Comentează folosind formularul de contact

Lasă un răspuns

Top